Pages

Friday, April 6, 2012

ԶԱՏԻԿ ՆՇԱԿՈՒՄ Է՝ ՀԻՍՈՒՍԸ ՎՃԱՐԵԼ Է ՄԵՐ ՄԵՂՔԵՐԻ ՀԱՄԱՐ

Րիկ Ուորեն


«Նրանո՛վ է [Հիսուս Քրիստոսով], որ ունենք փրկութիւն, Նրա արեան միջոցով՝ մեղքերի թողութիւն, ըստ Իր շնորհի մեծութեան չափի» (Եփես. 1։7)։

     ՀԻՍՈՒՍԻ մահվամբ ու հարությամբ վճարվեց մեր մեղքերի գինը։
     Պատմության ընթացքում եղել են բազմաթիվ մեծ վարդապետներ։ Նրանք բոլորն էլ լավ բաներ են ասել, սակայն ՀԻՍՈՒՍՆ առանձնանում է բոլորից՝ Նա մահացավ ու հարություն առավ։  
     Սա շատ կարևոր փաստ է, քանի որ ոչ ՀԻՍՈՒՍԻ կյանքը և ոչ էլ Նրա ուսուցումներն են, որ փրկում են քեզ, այլ Նրա մահն է, որ դուռ է բացում քո փրկության համար։
ՀԻՍՈՒՍԸ մահացավ քո մեղքերի համար։ Աստվածաշուչն ասում է, որ մենք բոլորս ձախողվել ենք։ Բոլորս սխալներ ենք գործել։ Ոչ մեկս կատարյալ չէ։ Դա բավականին ակնհայտ է՝ ես չեմ համապատասխանում իմ իսկ չափանիշներին, էլ ուր մնաց ԱՍՏԾՈ։ Մենք բոլորս մեղք ենք գործել։  
     Աստվածաշունչն ասում է, որ արդարությունը պահանջում է պատիժ։ Հանցագրծությունը բանտարկություն է ենթադրում։ Եվ եթե մեկը օրենք է խախտում, տունգանք է վճարում։ Եթե քեզ ոստիկանը կանգնեցնում է սահմանված արագությունը գերազանցելու համար, դու տուգանքի ծանուցաթերթ ես ստանում։ Եթե դու խախտում ես ԱՍՏԾՈ օրենքը, դու պետք է վճարես ԱՍՏԾՈ տուգանքը՝ համաձայն Աստվածաշնչի` «քանի որ մեղքի վարձը մահն է, իսկ Աստծու շնորհը՝ յաւիտենական կեանք՝ մեր Տէր Քրիստոս Յիսուսի միջոցով» (Հռոմ.6:23)։
     Այլ կերպ ասած՝ ինչ–որ մեկը պետք է վճարի այն բոլոր սխալների համար, որ գործել ես քո կյանքում՝ կամ դու, կամ ինչ–որ մեկը։ Եվ ահա այստեղ է , որ ԱՍՏՎԱԾ ասում է. «Ես կանեմ այդ»։ ՀԻՍՈՒՍԸ՝ ԱՍՏՎԱԾ ինքը մարդու կերպարանքով, ուղարկվում է երկիր և անձամբ վճարում քո մեղքերի համար։
    Ահա բարի լուրը՝ քո երբևէ գործած և դեռ գործելիք բոլոր սխալների, քո բոլոր մեղքերի համար վճարել է ՀԻՍՈՒՍԸ խաչի վրա Իր մահով. «Նրանո՛վ է [Հիսուս Քրիստոսով], որ ունենք փրկութիւն, Նրա արեան միջոցով՝ մեղքերի թողութիւն, ըստ Իր շնորհի մեծութեան չափի» (Եփես. 1։7)։
     Քո փոխարեն ՀԻՍՈՒՍԻ մահը խաչի վրա ցույց է տալիս երկու բան.  
1. Ցույց է տալիս, թե որքան արժեր քո ներումը։ Ինչ–որ բանի համար ամենամեծ գինը, որ կարող ես վճարել, քո կյանքն է։ Եվ հենց այդպես վարվեց ՀԻՍՈՒՍԸ։ Նա վճարեց Իր արյամբ։ Նա տվեց իր կյանքը։ Դա չափազանց թանկ էր։ Շնորհը ձրի է, սակայն ոչ էժան։ Դրա համար ՀԻՍՈՒՍԸ Իր կայքով վճարեց, բայց ՆԱ վճարեց քո մեղքերի համար։
2. Ցույց է տալիս, թե որքան է ԱՍՏՎԱԾ գնահատում քեզ։ Ցույց է տալիս, թե որքան կարևոր ես ԱՍՏԾՈ համար։ ՀԻՍՈՒՍԸ քեզ համար մահացավ խաչի վրա։ Ցույց է տալիս, որ ամենամեծ գինը, որ կարելի է վճարել, կյանքն է։
     Որքանո՞վ ես դու արժանի։ ՀԻՍՈՒՍԸ՝ խաչի վրա իր ձեռքերը պարզած, ասում է՝ «Ահա թե որքա՜ն եմ կամենում մառնել քեզ համար»։ Հնարավոր է, որ քո գործած սխալների պատճառով կարծում ես, որ դու անարժան ես։ Բայց ՀԻՍՈՒՍՆ ասում է. «Ոչ, դու անգին ես։ Եվ ես կամենում եմ Իմ կյանքը տալ, որպեսզի վճարեմ քո մեղքերի համար»։

No comments: