«Եղբայրնե՛ր, դուք կոչված եք ազատության. միայն թե ձեր ազատությունը սոսկ մարմնի
ցանկությունների
համար
չլինի,
այլ
սիրո՛վ
ծառայեք
միմյանց»
(Գաղատացիս
5.13):
«Հանդուրժողականություն» բառը կարծես թե դարձել է մեր օրերի լոզունգ: Հասարակությունը չի ընդունում անհանդուրժողականություն: Միգուցե անհավատների համար անակնկալ լինի, սակայն պետք է ասեմ, որ այն բոլոր հաստատուն քրիստոնյաները, որոնց ճանաչում եմ, շատ հանդուրժողական են:
Որպես հավատացյալներ՝ մենք հիմնում ենք մեր աշխարհայացքը Սուրբ Գրքի և ՀԻՍՈՒՍ
ՔՐԻՍՏՈՍԻ
հանդեպ
հավատի
վրա:
Հավատում
ենք,
որ
այս
ամենը
ճշմարտություն
է,
ուստի
փորձում
ենք
համոզել
նաև
այն
մարդկանց,
ովքեր
չեն
հավատում: Մենք
ավետարանչությամբ
ենք
զբաղվում.
ցանկանում
ենք,
որ
նրանք
էլ
հավատան
ՀԻՍՈՒՍ
ՔՐԻՍՏՈՍԻՆ,
ինչպես
մենք
ենք
հավատում:
Շատերը
չեն
համաձայնում
մեզ
հետ:
Ի՞նչ
պետք
է
անել
նման
դեպքերում:
Բղավե՞լ
նրանց
վրա:
Իհարկե
ոչ:
Թեև
մենք
համաձայն
չենք
նրանց
հետ,
այնուամենայնիվ
հանդուրժողական
ենք:
Սակայն միշտ չէ, որ հանդուրժողականությունը լավ է: Հայտնության 2-րդ համարում
տեսնում
ենք,
որ
Թիատիրի
եկեղեցին
հանդուրժում
էր
մեղքը:
Հիսուը
հատկապես
շեշտում
է
այս
խնդիրը,
երբ
դիմում
է
այս
եկեղեցուն՝
ասելով.
«Բայց
շատ
բան
ունեմ
ասելու
քո
դեմ.
այն,
որ
դու
հանդուրժեցիր
Հեզաբելին՝
այդ
կնոջը,
որ
ինքն
իրեն
մարգարե
է
անվանում
և
մոլորություն
ուսուցանում
իմ
ծառաներին,
որ
պոռնկանան
և
ուտեն
կուռքերին
զոհվածի
միս»
(Հայտն.
2.20):Ես չգիտեմ, թե արդյոք հենց Հեզաբել անունով մի կնոջ մասին է խոսում ՀԻՍՈՒՍԸ, թե ՆԱ օգտագործում է այդ անունը որպես փոխաբերություն անօրենության համար: Մենք գիտենք, որ Հին Կտակարանի Հեզաբել թագուհին չափազանց անօրեն կին էր և մահվան էր դատապարտել ՏԻՐՈՋ մարգարեներին: Նա սովորեցնում էր, որ անբարոյականությունը լուրջ խնդիր չէ:
Թիատիրի եկեղեցին հանդուրժում էր մեղքը, ուստի ՀԻՍՈՒՍԸ ասաց նրանց, որ Ինքը մեղքի հանդեպ անհանդուրժողական է:
Մենք չենք կարող ՀԻՍՈՒՍԻ հետևորդները լինել և միևնույն ժամանակ փորձել ապրել երկու աշխարհներում:
No comments:
Post a Comment